UPOZORNĚNÍ: 28.10. 2021 STÁTNÍ SVÁTEK - ZAVŘENO. Děkujeme za pochopení.

X

Servis/reklamace přístrojů a zapůjčení náhradního přístroje

Servis/reklamace přístrojů a zapůjčení náhradního přístroje

Doporučujeme před odesláním přístroje kontaktovat naši technickou podporu. V 80% případů se nejedná o závadu přístroje a je tedy zbytečné přístroj odesílat!

  • hlavní technická podpora/servis/reklamace na tel: + 420 773 100 813 (Po-Pá od 8-17.00)
  • technická podpora/servis/reklamace na tel: + 420 608 310 021 (Po-Pá od 8-17.00)
  • v případě nedostupnosti pevná linka tel: +420 596 110 736 (Po-Pá od 8.00-16.00)

V případě servisu/reklamace zašlete nebo přineste přístroj na adresu: ODEL LABORATORIES, s.r.o., ul. Špálova 2, 702 00 Ostrava společně:

NEPOSÍLEJTE NA ADRESU SÍDLA SPOLEČNOSTI, balíky zde nepřebíráme.


PODMÍNKY PRO ZAPŮJČENÍ PŘÍSTROJE HADEWE (neplatí pro přístroj Xantos Nail)

1) V době prodloužené 24 MĚSÍČNÍ ZÁRUKY přístroje hadewe (neplatí pro Xantos), sprejové přístroje záruka 12 měsíců bude zapůjčen přístroj hadewe ZDARMA. Hradí se pouze poštovné dle aktuálních cen.

2) Pozáruční servis - jednorázové půjčovné ve výši 500 Kč vč. DPH plus poštovné.

3) Zapůjčení přístroje pro zákazníky, kteří zakoupili přístroj u jiné společnosti - půjčovné ve výšši 1000 Kč vč.DPH plus náklady na poštovné.

4) Přístroj k servisu nebo opravě zasílejte vždy vyčištěný, s novým filtračním sáčkem a bez tyčinky nebo frézy v násadci! Učtujeme za likvidaci plného filtračního sáčku 100 Kč vč.DPH.

5) Klient zodpovídá za řádné zabalení přístroje! Případné škody způsobené dopravou v důsledku nedostatečného zabalení přístroje hradí klient a ruší se nárok na záruku. Jako důkaz nedostatečného zabalení bude fotodokumentace.

6) Poškozené zásilky nepřijímáme. Děkujeme za pochopení.


PODMÍNKY VRÁCENÍ PŘÍSTROJE HADEWE

1) Vrácení servisního přístroje: do 3 pracovních dnů od převzetí opraveného přístroje, zákazník odešle neprodleně zpět zapůjčený servisní přístroj. Nad tento termín účtujeme zápůjčení 2

200 Kč vč. DPH za každý další den.

2) Servisní přístroj žádáme vrátit ŘÁDNĚ VYČIŠTĚNÝ a NEPOŠKOZENÝ. V opačném případě účtujeme za vyčištění přístroje částku 200 Kč vč.DPH. Případná oprava poškozeného servisního přístroje bude zdokumentována a klientovi vyúčtována.

3) Náhradní přístroj přivezte nebo pošlete na adresu provozovny: ODEL LABORATORIES s.r.o., Špálova 2, Ostrava 702 00. Neposílejte na adresu sídla společnosti, zásilka nebude převzata.

Odesláním přístroje do servisu nebo zapůjčením náhradním přístrojem souhlasíte s těmito podmínkami.

ODEL LABORATORIES, s.r.o., aktualizace k 18.8.2021