Omlouváme se za mírné prodloužení dodací lhůty z důvodu nemocnosti. Děkujeme za pochopení.

Servis / zapůjčení přístrojů

Servis/reklamace přístrojů a zapůjčení náhradního přístroje

Doporučujeme před odesláním přístroje kontaktovat naši technickou podporu. V 80 % případů se nejedná o závadu přístroje a je tedy zbytečné přístroj odesílat. Servis přístrojů hadewe trvá 5 - 7 pracovních dnů v závislosti na množství přístrojů na servise.

PRVNÍ SERVIS PŘÍSTROJE HADEWE DOPORUČUJEME PŘED UKONČENÍM 24MĚSÍČNÍ ZÁRUKY - cena kompletního vyčistění/promazání stojí 1950 Kč (bez výměny dílů). Další servis doporučujeme každý 1,5 rok.

  • hlavní technická podpora/servis/reklamace na tel: +420 773 100 813 (Po - Pá 8:00 - 17:00)
  • technická podpora/servis/reklamace na tel: +420 608 310 021 (Po - Pá 8:00 - 17:00)
  • v případě nedostupnosti pevná linka tel: +420 596 110 736 (Po - Pá 8:00 - 16:00)

V případě servisu/reklamace zašlete/přineste přístroj na adresu: ODEL LABORATORIES, s.r.o., Špálova 2, 702 00 Ostrava společně:

NEPOSÍLEJTE přes ZÁSILKOVNU a NA ADRESU SÍDLA SPOLEČNOSTI - Děhylov, zde balíky nepřebíráme.


OBJEDNÁNÍ NÁHRADNÍHO SERVISNÍHO PŘÍSTROJE - postup

  • Odešlete na e-mail: info@profipedikura.cz, do předmětu stačí napsat ,,Zapůjčení náhradního přístroje“
  • ODESLÁNÍM PROTOKOLU SOUHLASÍM S PODMÍNKAMI SERVISU A ZAPŮJČENÍ NÁHRADNÍHO PŘÍSTROJE.

PODMÍNKY PRO ZAPŮJČENÍ PŘÍSTROJE HADEWE (neplatí pro přístroj Xantos Nail)

1) V době prodloužené 24 MĚSÍČNÍ ZÁRUKY přístroje hadewe (neplatí pro Xantos), sprejové přístroje záruka 12 měsíců bude zapůjčen přístroj hadewe ZDARMA. Hradí se pouze poštovné dle aktuálních cen.

2) Pozáruční servis - jednorázové půjčovné ve výši 600 Kč plus poštovné.

3) Zapůjčení přístroje pro zákazníky, kteří zakoupili přístroj u jiné společnosti - půjčovné ve výšši 1.000 Kč vč.DPH plus náklady na poštovné.

4) Přístroj k servisu nebo opravě zasílejte vždy vyčištěný, s novým filtračním sáčkem a bez tyčinky nebo frézy v násadci. Učtujeme za likvidaci plného filtračního sáčku 150 Kč a 600 Kč za vyčištění přístroje.

5) Klient zodpovídá za řádné zabalení přístroje! Případné škody způsobené dopravou v důsledku nedostatečného zabalení přístroje hradí klient a ruší se nárok na záruku. Jako důkaz nedostatečného zabalení bude fotodokumentace.

6) Poškozené zásilky nepřijímáme.


PODMÍNKY VRÁCENÍ PŘÍSTROJE HADEWE

1) Vrácení servisního přístroje: do 3 pracovních dnů od převzetí opraveného přístroje, zákazník odešle neprodleně zpět zapůjčený servisní přístroj. Nad tento termín účtujeme zápůjčení 500 Kč vč. DPH za každý další den.

2) Servisní přístroj žádáme vrátit ŘÁDNĚ VYČIŠTĚNÝ a NEPOŠKOZENÝ. V opačném případě účtujeme za vyčištění přístroje částku 600 Kč vč.DPH. Případná oprava poškozeného servisního přístroje bude zdokumentována a klientovi vyúčtována.

3) Náhradní přístroj přivezte nebo pošlete na adresu provozovny: ODEL LABORATORIES s.r.o., Špálova 2, 702 00 OstravaNeposílejte na adresu sídla společnosti, zásilka nebude převzata.

Odesláním přístroje do servisu souhlasíte s těmito podmínkami.

ODEL LABORATORIES, s.r.o., aktualizace k 8. 2. 2023

×

Splátková kalkulačka ESSOX