AKČNÍ NABÍDKA SRPEN, platnost do 26.8.

X

Servis přístrojů

Servis/reklamace přístrojů a zapůjčení náhradního přístroje

Před odesláním přístroje doporučujeme předem kontaktovat technickou podporu. V 85% případů se nejedná o závadu přístroje a je tedy zbytečné přístroj odesílat!

  • technická podpora/servis/reklamace na tel: 773 100 813 (Po-Pá od 8-18.00), v případě nedostupnosti tel: +420 596 110 736 (Po-Pá od 8.00-16.00)

V případě servisu/reklamace zašlete nebo přineste zboží na adresu: ODEL LABORATORIES, s.r.o., ul. Špálova 2, 702 00 Ostrava společně s:


UPOZORNĚNÍ: PŘÍSTROJ hadewe MUSÍ BÝT VYČISTĚN, BEZ FILTRAČNÍHO SÁČKU A DOKONALE ZABALEN DO PEVNÉHO OCHRANÉHO OBALU. NÁSADEC MUSÍ BÝT ROVNĚŽ ZABALEN, BEZ FRÉZY NEBO TYČINKY V NÁSADCI!

SPOLEČNĚ S PŘÍSTROJEM SE VŽDY POSÍLÁ ZÁRUČNÍ LIST, PŘÍPADNĚ PROTOKOL Z PŘEDCHOZÍHO SERVISU, POPIS ZÁVADY S KONTAKTEM - TEL. A E-MAIL. V PŘÍPADĚ, ŽE NEBUDOU DODÁNY TYTO DOKLADY A INFORMACE, PŘÍSTROJ NEBUDE MOŽNÉ SERVISOVAT.


PODMÍNKY PRO ZAPŮJČENÍ PŘÍSTROJE HADEWE (neplatí pro přístroj Xantos Nail)

  • Klient hradí pouze náklady na poštovné, v době záruky tedy v době 24 měsíců (sprejové přístroje záruka 12 měsíců) bude zapůjčen přístroj značky hadewe ZDARMA, po záruční době činí jednorázové půjčovné ve výšši 600 Kč vč. DPH plus poštovné. Neplatí pro přístroje zakoupené i jiné firmy!

  • Zapůjčení přístroje pro zákazníky, kteří zakoupili přístroj u jiné společnosti je půjčovné ve výšši 1.500 Kč vč.DPH plus náklady na poštovné.

  • Do 2 pracovních dnů po převzetí opraveného přístroje, zákazník odešle neprodleně zpět zapůjčený servisní přístroj. Nad tento termín bude účtováno zápůjčné 500,-Kč vč. DPH za každý další zápůjční den.

  • Přístroj k servisu nebo opravě zasílejte vždy vyčištěný, bez filtračního sáčku a tyčinky nebo frézy v násadci!

  • Servisní přístroj žádáme vrátit ŘÁDNĚ VYČIŠTĚNÝ a NEPOŠKOZENÝ. V opačném případě účtujeme za vyčištění přístroje částku 600,- Kč. Případná oprava poškozeného servisního přístroje bude zdokumentována a  klientovi vyúčtována!

  • Klient zodpovídá za řádné zabalení přístroje. Případné škody způsobené dopravou v důsledku nedostatečného zabalení přístroje hradí klient. Jako důkaz nedostatčného zabalení bude foto dokumentace.

  • Poškozená zásilka z důvodu špatného balení nebude námi převzata.

  • Náhradní přístroj přivezte nebo pošlete na adresu provozovny: ODEL LABORATORIES s.r.o., Špálova 2, Ostrava 702 00

Pro zapůjčení náhradního přístroje volejte tel: +420 596 110 736 (Po-Pá od 8.00 - 12.00 - 12.30-16.00)


Vybírejte z top značek