Certifikát Ověřeno zákazníky

Vážení zákazníci, velmi Vám děkujeme za Vaši přízeň, a za vyjádření Vaši spokojenosti s naším obchodem! Obchod www.profi-pedikura.cz získal dne 27. 6. 2011 díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát "Ověřeno zákazníky".

 

Obchod www.profi-pedikura.cz získal dne 27. 6. 2011 díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky. Více ZDE

Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.


Velmi Vám děkujeme!

Co to je Ověřeno zákazníky
Ověřeno zákazníky je nová služba Heureky, která zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků a tím dává nakupujícím informaci o tom, jak kvalitní jsou služby daného obchodu.


Heureka.cz je služba, která jde za hranice dosavadních srovnávačů cen, katalogů obchodů nebo magazínů o spotřebním zboží. Jejím cílem je provázat všechny tyto zdroje do jednoho místa a poradit uživateli již od počátku jeho nákupního rozhodování především co si koupit a kde si to koupit. Certifikát "Ověřeno zákazníky" řeší otázku "kde si produkt koupit a neprohloupit".
Aby Heureka.cz dokázala doporučit nejlepší obchod, musí zvážit mnohem více aspektů, než jen cenu. Kvůli odbourání strachu z online nakupování a pro zamezení špatných zkušeností musí zohledňovat především kvalitu služeb obchodu (od přehlednosti stránek, uvádění kompletní informace o ceně, dodací lhůty, řešení reklamací,…).

Proč vznikl Ověřeno zákazníky?
Na internetu existuje spousta služeb, které se pokouší o hodnocení obchodů. Bohužel ani jedna z nich nepamatuje na to, že hodnotit obchod by měli především samotní zákazníci toho obchodu. Tím, že hodnocení bývá otevřené, mohou svůj obchod hodnotit sami majitelé (samozřejmě pozitivně) a nebo naopak konkurence (samozřejmě negativně). Tím se z takového hodnocení stává nepoužitelný aspekt pro rozhodování, v kterém obchodě nakoupit.
Druhým důvodem, proč takové hodnocení bývá nepoužitelné, je fakt, že zákazníci, kteří v obchodě bez problému nakoupili a se službami obchodu jsou spokojeni, nemají příliš důvod vyhledávat podobné hodnotící služby. Tam se naopak nejvíce ozývají lidé, kteří byli s něčím nespokojeni. A to opět nemůže mít příliš vysokou vypovídající hodnotu. Právě proto přichází Heureka.cz s nezávislou službou Ověřeno zákazníky.


Jak funguje Ověřeno zákazníky?
Ověřeno zákazníky se ptá opravdu jen zákazníků, kteří v obchodě nakoupili. Provádí to zasláním dotazníku 10 dní (lhůta lze změnit pro každý obchod podle povahy zboží) po provedení nákupu. Cílem tedy je získat objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu, který dá vyniknout kvalitě a minimalizuje falešná hodnocení.


Jaké jsou výsledky?
Obchod ohodnotí přibližně každý třetí zákazník, který v obchodě provedl objednávku, což zajišťuje i recenze od lidí, kteří byli s nákupem spokojeni, ale sami od sebe by jinak neměli potřebu obchod hodnotit.


Jaké výhody Ověřeno zákazníky přináší?
• Obchod získá cennou zpětnou vazbu od zákazníků. Dotazník zodpoví, jak jsou lidé spokojeni s nákupem a co by navrhli v obchodě zlepšit.
• Pokud relevantní počet zákazníků bude hodnotit kladně, obchod získává certifikát Ověřeno zákazníky, který se objeví na Heuréce a obchod jej může umístit na své stránky.
• Heureka.cz v řazení zvýhodňuje obchody, kteří mají certifikaci.
• Heureka.cz na základě výsledků dotazníku bude vyhlašovat obchod měsíce a roku.

×

Splátková kalkulačka ESSOX